nike air max 98

BroderickSmedley

nike air max 98

Postby BroderickSmedley » Tue Sep 08, 2020 6:41 am

ÿþBinnen enkele maanden nadat zijn kenmerkende schoen debuteerde, zette Kyrie nike air max90 essential heren een dubbele nikkel neer, debuteerde de beste Nike All-Star-schoen van 2015, plaatste een uitbarsting van 57 punten tegen de Spurs en speelde goed in zijn Finale-debuut (hoewel hij niet voorbij zou spelen Game 1 vanwege een blessure). Kevin Durant en Kobe Bryant konden dit jaar niet eens snuffelen aan het naseizoen, omdat ze het grootste deel ervan aan de zijlijn stonden. Kyrie moet gewoon op de baan kunnen blijven en Nike zorgt voor de rest. Geen slecht bedrijf om je te steunen, al zeg ik het zelf& Veel mensen zeggen dat Nike een slecht jaar heeft gehad, maar voor de swoosh is een slecht jaar nog steeds beter dan de meeste, zo niet alle andere merken. Voor wat het waard is, ik heb dit jaar nog steeds meer Nike-schoenen gekocht dan Jordan (ja, ik kan onderscheid maken tussen de twee), adidas, PUMA, New Balance, Under Armour en elk ander merk samen.

Kom op, een jaar waarin Nike de Air Force 1 in geremasterde vorm terugbracht, de Neon Air Max 95, de Air Tech Challenge III, de Presto, de Zoom Hawk Flight en ons kennis liet maken met de Nike Air Max Zero, de Flyknit Racer Multicolor 2.0, de Kobe 10, de Footscape Magista Flyknit en de LeBron 12 Low een slecht jaar was? Tuurlijk, kerel ... nike air max 90 heren Of je ze nu aan het einde van 2014 of in een restock in 2015 hebt gekocht, de Fragment Design x Air Jordan 1 was een must-have voor veel sneakerheads. De eerste 'geremasterde' Jordan retro heeft ook het co-teken van Hiroshi Fujiwara van Fragment, die een geweldige boterham heeft verdiend met Nike-silhouetten en ze een fris en levendig gevoel gaf met de eenvoudigste kleurenpaletten. Ze waren zo goed dat sneakerheads probeerden de magie na te nike air max97 sale bootsen door een vergelijkbaar ontworpen Air Jordan 1.5 de Fragment 1.5s te noemen.

Het is een schoen die 30 jaar geleden gemakkelijk had kunnen vallen en precies past bij de Chicago, Banned en Royal colorways waar we allemaal zo dol op zijn. Een aanvulling hiervan zou op dit moment zeer welkom zijn, zegt Nike maar. We zijn altijd op zoek naar de volgende Roshe. Wat dat betekent is het silhouet van Nike Sportswear (of adidas Originals en Jordan Brand omdat het respectievelijk de ZX Flux en Jordan Future was in 2014) dat zowel het casual als het hardcore sneakerdoelgroep aanspreekt. De Sock Dart stond tijdens de zomer in vuur en vlam met een aantal kwaliteitsreleases, maar je kreeg het gevoel dat de lof hol van de blogs begon te klinken, alsof ze wilden dat het meer lukte dan het publiek ze werkelijk wilde zien. Zelfs de Nike Payaa viel tijdens de nike air max 98 vroege herfstmaanden ook onder deze val ...

De Air Jordan 1 Shattered Backboard werd begin 2015 onthuld. Op het moment dat ik de schoen zag, was ik meteen verkocht. Ik weet niet zeker waarom een Air Jordan 1 in een oranje kleur in eerste instantie mijn aandacht trok, maar om de een of andere reden trok het me binnen. Kort daarna kregen we te horen dat er een echte inspiratie achter de schoen zat. We kwamen er allemaal achter dat de Air Jordan 1 Shattered Backboard eigenlijk was geïnspireerd door een dunk die Michael Jordan in 1985 deed tijdens een Nike-oefenwedstrijd in Italië. Tijdens die wedstrijd gooide Jordan het zo hard naar beneden dat hij het bord verbrijzelde terwijl hij een uniform droeg dat in oranje, zwart en wit kwam. De inspiratie / het thema achter de schoen was een dope manier om een moment in de geschiedenis van Jordan onder de aandacht te brengen dat niet veel mensen kenden, waardoor ik de schoen nog meer wilde hebben.

We waren constant aan het schrijven / praten over de ZX Flux, Tubular, Tubular X, XENO-technologie en mogelijk de sneaker van het jaar, de Ultra Boost. Laten we onze vingers gekruist houden dat adidas in 2016 doorgaat met het creëren van meer silhouetten / technologie waardoor we er dagelijks over zullen praten. Want wie houdt er niet van een kleine, vriendelijke sneakercompetitie om de ander een stapje verder te brengen? Dit jaar bracht ons meer samenwerkingen dan ik denk dat we ooit hebben gezien als het op sneakers aankomt. We hadden niet alleen "de gebruikelijke" merken die links en rechts samenwerkingen aanboden, zoals New Balance, Asics, PUMA, Vans en Saucony, maar we hadden ook adidas, Nike en zelfs Jordan Brand die meededen aan het plezier.

Het deed geen pijn dat de release van dit jaar 'geremasterd' was en een aantal geweldige 'Nike Air'-accenten bevatte. # KoFBestOf2015 is een terugblik op de beste - en soms niet zo beste - evenementen van het afgelopen jaar in sneakers. Vandaag onderzoeken we het gebrek aan urgentie bij het vieren van een van de meest nike air max baby populaire Nike-silhouetten tot op de dag van vandaag, de Nike Air Max 90. Nike begon in 1964 als Blue Ribbon Sports dankzij de oprichters Bill Bowerman en Phil Knight. Het duurde tot 1971 voordat het bekend werd als Nike. Maar het duurde tot 1987 voordat Nike echt explodeerde. Ik heb het strikt over Nike omdat we allemaal weten wat Jordan Brand in 1985 deed met de introductie van de Air Jordan 1. In 1987 brak Nike schoenontwerper Tinker Hatfield (nu Nike's Vice President voor Design en Special Projects) terrein in Image de sneaker-industrie met de creatie van de Nike Air Max-lijn.

Return to “Announcements”